Zadaj pytanie...
  • Gwarancja Sonifit

Gwarancja SoniFit ImageWarunki gwarancji SoniFit:

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu SoniFit.pl są objęte gwarancją, która jest realizowana bezpośrednio przez wyłącznego dystrybutora marki SoniFit na terenie Polski. Adres punktu serwisowego znajduje w oficjalnym sklepie SoniFit.pl w zakładce Kontakt.

Kartę gwarancyjną/reklamacyjną można pobrać w wielu wersjach na podstronie: Formularze reklamacyjne i zwrotu towaru. Formularz reklamacyjny może zostać wysłany elektronicznie. Nie jest wymagane drukowanie formularza i dołączanie go do odsyłanego towaru.

Gwarancja Door-To-Door, na produkty z oferty sklepu SoniFit.pl jest realizowana przy pomocy firmy kurierskiej. Po wadliwy produkt zostaje przygotowane zlecenie odbioru przez firmę kurierską, a reklamacja realizowana jest w oficjalnym serwisie SoniFit. Po rozpatrzeniu gwarancji, naprawiony lub wymieniony produkt jest odsyłany do klienta przesyłką kurierską. Klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy! Informacje o czasie trwania gwarancji znajdują się na stronach produktów w zakładce: Gwarancja.

14 dni na zwrot towaru!

Przy zamówieniach internetowych na sklepie SoniFit.pl, możesz zwrócić produkty bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zatem, jeżeli się rozmyslisz lub po prostu nie chcesz zatrzymać kupionych produktów, prosimy o odesłanie ich na adres naszego biura i magazynu znajdującego się w zakładce Kontakt. wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu towaru, dostępnym na stronie: Formularze reklamacyjne i zwrotu towaru.