Gwarancja
Warunki gwarancji SoniFit.
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu SoniFit.pl są objęte gwarancją, która jest realizowana bezpośrednio przez wyłącznego dystrybutora marki SoniFit na terenie Polski. Adres punktu serwisowego znajduje w oficjalnym sklepie SoniFit.pl w zakładce Kontakt.Kartę gwarancyjną/reklamacyjną można pobrać w wielu wersjach na podstronie: Formularze reklamacyjne i zwrotu towaru. Formularz reklamacyjny może zostać wysłany elektronicznie. Nie jest wymagane drukowanie formularza i dołączanie go do odsyłanego towaru.
Gwarancja Door-To-Door, na produkty z oferty sklepu SoniFit.pl jest realizowana przy pomocy firmy kurierskiej. Po wadliwy produkt zostaje przygotowane zlecenie odbioru przez firmę kurierską, a reklamacja realizowana jest w oficjalnym serwisie SoniFit. Po rozpatrzeniu gwarancji, naprawiony lub wymieniony produkt jest odsyłany do klienta przesyłką kurierską. Klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy! Informacje o czasie trwania gwarancji znajdują się na stronach produktów w zakładce: Gwarancja.