Dostawa i zwrot towaru
Wysyłka
Jest realizowana w dwóch wariantach:
- Firma kurierska FEDEX dla przesyłek powyżej 5 kg lub na życzenie klienta. Ceny za transport podane przy końcowej realizacji zamówienia są cenami doliczanymi do wartości towaru np. przy przelewie proszę wpłacać ( towar + przesyłka ). Ceny podane za transport są cenam dla naszej firmy. Jeżeli klient indywidualnie chciałby zapłacić za przesyłkę to kwota wzrasta o około 60%.
- Dowolnym kurierem na życzenie klienta (klient jest płatnikiem indywidualnym).
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Dostarczenie towaru do klienta
W momencie odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności pracownika firmy Kurierskiej. W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier).
W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej i spisany zostanie protokół reklamacyjny.
Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu Kupującego wyłącznie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg oraz standardowych gabarytów. W przypadku towarów o większej wadze lub gabarytach przesyłka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku lub musi zostać odebrana z samochodu kuriera przez odbiorcę.
Zamówienie może zostać odebrane osobiście przez Kupującego w Magazynie znajdującym się w Rzeszowie przy ulicy Boya Żeleńskiego 16/5. Warunkiem dokonania odbioru osobistego jest wcześniejsze umówienie się z pracownikiem Sklepu Internetowego odnośnie terminu dokonania takiego odbioru.
Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany poniżej:
TROPS (www.sonifit.pl)
Boya-Żeleńskiego 16/5
(Budynek Inter-Bau)
35-105 Rzeszów
Prosimy o dołączenie do paczki, poprawnie uzupełnionego formularza: